Kuningas Olli katsomossa?

SM-kilpailujen katsojilla oli mennä kahvi väärään kurkkuun, kun hallitseva yksitoistakertainen Suomen mestari istuutui tuomaroimaan miesten puolivälieräottelua.

Hämmästys johtui siitä, että näissä kilpailuissa ottelun häviäjä tuomitsee seuraavan samalla kentällä alkavan ottelun.

Ollin kohdalla epäilyt  osoittautuivat vääriksi, sillä hän oli ilmoittaunut vapaaehtoiseksi tuomariksi. Kilpailussa Olli jatkaa totutun vakuuttavilla otteilla.