JSK isännöin seurailtapelien toista osaottelua kotihallillaan Järvenpäässä. JSK:n puheenjohtaja Raimo Ylirannan mukaan: "Hieno ilta, 14 pelaajaa, paljon matseja ja kunnon turinat saunassa pelien jälkeen." Kiitos isännille ja Saunamajuri Wallinille.
SQUASH.FICLUBLOCKER.COMYOUTUBE.COM/SQUASHFI
MERIPELI.FITALIHALLI.FISMASH CENTERMAILAPELIKESKUS.FI
ESF.TOURNAMENTSOFTWARE.COM