SM-liiga la 18.4

HSRC:n naisten joukkue pelaa lauantaina SM-liigan välierissä Tampereella. ”Tottakai me lähdetään hakemaan mitalia!”, joukkueen kapteeni Mari Hentunen kertoo ennakkotunnelmista.

HSRC:n miesten joukkue puolestaan osallistuu Merihaassa pelattavaan SM-liigakarsintaan. ”Meillä on hyvä joukkue liikkeellä ja vakaa tarkoitus pelata SM-sarjassa ensi kaudella”, ennakoi Juha Raumolin karsintatunnelmia.

Kannattaa mennä kannustamaan ja nauttimaan hyvästä squashista! Pelit alkavat klo 11.