Lundströmille racketlonmestaruus

sm09m45palk.jpg
Kuva: racketlon.fi

HSRC:n Anders Lundström voitti racketlonin Suomen mestaruuden miesten 45-sarjassa. ”Squash sujui erityisen hyvin”, muikea mestari arvioi. Samalla hän lupasi nettitoimitukselle opastaa seuran jäseniä racketlonin saloihin ensi kesän aikana.

Kilpailujen täydelliset tulokset löytyvät Racketlonliiton tulospalvelusta.