Hallikeskustelu 24.8 klo 18

Tervetuloa keskustelemaan pääkaupunkiseudun hallihankkeista ja HSRC:n mahdollisesta osallistumisesta hankkeisiin sekä niihin liittyvään varainhankintaan.

Keskustelun aika on ma 24.8 klo 18 ja paikka kerhohuone. Kahvitarjoilu.

PS. Voit välittää näkemyksiäsi myös jäsenkyselyssä.